Translate

miercuri, iulie 17

Cumpararea casei si vecinii.
Nu lasati nimic neclar la cumpararea casei si mai ales nu va bazati pe bunul simt !!
Mie mi s-a parut inutil sa merg impreuna cu actele si proprietarul de la care cumparam casa pe la vecini ca sa vad daca exista dispute si sa pun lucrurile la punct de la inceput. Mare greseala ! Mai mult decat atat , terenul pe care il aveam in spatele casei nu avea gard fata de vecini decat pe 20% din lungime si nu mi sa- parut necesar sa-l fac imediat bazandu-ma pe bunul simt. Ce s-a intamplat ? Vecinul din spate s-a dus la primarie si si-a facut un nou cadastru in care a cuprins si terenul nostru neinprejmuit iar noi am fost nevoiti sa renuntam la jumatate din el fiindca acum aveam si noi si vecinul acte pe aceiasi bucata si s-a facut impartirea.Pentru a se pierde urma ilegalitatii vecinii au vandut" imediat proprietatea propriilor copii. Toata tevatura asta vecinii din spate au facut-o pentru a castiga 60mp de teren. Am scris bine 60mp nu 600mp,nu 600 ha ci doar o bucata lunga de 40m si lata de 1,5m. Va dati seama ca Rebreanu nu a exagerat cu nimic in romanul sau Ion.
Asa ca atentie mare la acte vecini eventuale dispute si garduri. Se pare ca daca un vecin foloseste cativa ani o parcela cu bunavointa dv. tacita poate deveni proprietar pe acel pamant in baza legislatiei de la tara ,..alta decat la oras. Eu asta am patit, am preferat sa cedez decat sa trec printr-un proces pentru 60mp.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu