Translate

sâmbătă, iulie 13

Primele lucruri pe care le-am facut dupa cumpararea casei au fost legate de confort si utilitati. Am adus apa ,printr-o conducta subterana izolata ,din zona gradinii in vecinatatea casei si in bucataria plus baia incropite la repezeala. Am facut un fel de canalizare de mici dimensiuni dar care s-a dovedit utila cativa ani. Am turnat pardoseala de beton in doua camere si dupa o perioada scurta de utilizare a sobei cu GPL ,am procurat un godin facand cunostinta cu particularitatile incalzirii cu lemne.
Cumparasem deja din Galati o drujba si un ax pentru circular care dupa montare a ajutat la debitarea scandurei pentru streasina casei. Era deja Octombrie. Iarna care a urmat nu a fost dificila datorita entuziasmului si dorintei noastre de a face cunostinta cu noile realitati. Oricum, pentru doi soti indragostiti de statul la cort toate astea au reprezentat doar o noua provocare.
Sa nu uit! WC-ul traditional din curte a fost dublat de un P.P.[toaleta ecologica,chimica, destinata rulotelor si ambarcatiunilor]
Ferestrele au trebuit reparate ori inlocuite atunci cand ne-am dat seama ca aceste simboluri a libertatii devenisera pentru noi tot una cu senzatia de frig si cale de intrare pentru fulgii de zapata dornici sa ne cunoasca.
Nu a mai fost niciodata ca atunci. Ne simteam ca niste exploratori ai unui alt univers guvernat de legi diferite , nu neaparat mai dure ,dar care-si cereau dreptul la respectul dat de cunoastere.

Apoi a venit primavara. Soarele probabil ca ne urmarise toata iarna si nu i-a dat voie acesteia ca sa aduca mult ger. In martie ,cand am inceput sa umblam pe-afara si altfel decat cu privirea-n pamant l-am zarit intaia data ca pe-o pata luminata, de care depindeau acum de la de la rosia din curte pa-n la gheata de pe drum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu