Translate

vineri, iulie 26

copiii de arici

Zgomotul pe care-l fac cocosii dimineata s-a stins demult. Se aude numai larma vrabiilor ce si-au facut cuiburi sub streasina casei mele si primele vocalize ale magarului vecinilor ce se pregateste pentru o noua stagiune de concerte manat de dorinta apriga de a fi primit in curte. Doar polizorul meu reuseste sa-i acopere glasul si pe nesimtite se face ora pranzului ,iar treaba e gata si piesele astepta prinse in sarme de grinda prispei sa se usuce bronzul.
Captivat de lucrul meu nu am observat ca astazi indelunga asteptare a sotiei mele la vizuina aricilor a dat rezultate. Trei pui de doar 7-8 cm fiecare au iesit la soare si s-au lasat fotografiati fara teama , de la cateva zeci de cm. ,in timp ce-si cautau micul dejun

3 comentarii:

  1. ce frumos! Si noi avem arici, in vizita, in fiecare vara, dar cateii ii sperie cu latraturile lor. Unii insa se incumeta sa ne intre-n curte. Chiar daca inca stam la oras ;-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cainii pot fi repede educati sa accepte aricii daca stati mai mult timp alaturi de ei si le interziceti sa-i latre , recompensandui atunci cand asculta.
    Oricum in afara de stress-ul provocat prin latrat cainii nu prea au ce sa le faca aricilor !

    RăspundețiȘtergere
  3. la naiba! ai mei mănâncă tot ce mișcă, cu sau fără blană, pene, țepi!!!
    (deh, sunt de vânătoare..., dar - stând la margine de sat - nu am avut probleme cu nicio vietate (hârciog, iepuri, viezuri) care să-mi atace copacii sau vița sau... sau...)

    RăspundețiȘtergere